varma dagar

lördagen blev lugn ändå, gick heem tidigt!:P
i söndags sega vi mest runt, åkte till svanskog och badade:)
måndags jobbade jag hela dagen:)
Sen igår låg vi i stugan o gääste hela dagen och badade och bara hade de skönt med familjen.
sen på kvällen åkte vi ner till Marcus pappa stuga och hälsade på och käkade grillat:) jätte mysigt:)
Och sen på kvällen sa jag farväl till mitt lååånga hår:( så kört på krthårigt ett tag till,sen ska de i igen!:)
Och idag har jag jobbat under eftermiddagen, sen åkte vi ut till svanskog och tog ett kvällsdopp, sen hälsade vi på syster en sväng.
Och nu sitter vi hemma hos mamma och pappa:)
stannar här i natt o hoppas på fint väder i morogn när jag är ledig:)
Så blir det stugan heela dagen isf:)

Nu ska jag mysa med min käraste:)
Puss Em



Olivias favorit Marcus:)




Olivia & Lousie kom till stugan på deras små leksaker;)






Koooorthårig Em!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0