ett stycke fredagkväll

hejsan.

Åh vilken fucking låång dag...
Skolan till 4a, bussen ner till stan, 40 min vänte tid! men som tur var ringde Marcus=)
åååh jag är så avundsjuk på han! värsta niceiga hotellet och 25 grader sol och ja allmänt göött!
hmmm..

ah sen vidare till trollhättan för 1 timmes väntan på tåget där, sen äntligen till säffle.
var här kvart över 7... Anna O Marie hämtade mig, så fick bli en cheese på Mcd.. sen hem gjorde mig lite frääschare.
sen åkte jag bort till Jonas, där han & kim satt o drack:)
hängde där,kom MASSA folk... sen raggen en liten sväng och nu ligger jag här i min älskade soffa hos Annis:)
ögonen står i kors, och jag kommer somna som en stock!

i morogn kl 8 står larmet! då blir det upp och åka på Disney on Ice!!:) 
hahah, Olivia och lousie ville ha med mig, så vad gör man inte då?:)
klaart jag följer med, är dom glada är jag glad:) 

Och på kvällen ska jag köra folk till Strömstad:O haha vem fan vill gå ut där NU??! haha jaja, jag bara driiivar ja...
nog tjatat!

godnatt!



Kommentarer
Postat av: evelina

just nu e det frågestund i vår blogg , så gå järna in och fråga ! :)

2011-01-15 @ 18:31:20
URL: http://famoustwins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0