Fuckat upp igen

Godmorgon, öööööh god kväll!

har precis fått upp ögonen, och ska snart släcka dem igen. sjukligt trött.
Gårdagen började kl halv 9e, duschade och gjorde mig i ordning för Karlstad och Disney on ice:)
var riktigt grymt ska jag säga ! hehe ångrar inte att jag följde med:) lätt värt!=)
sen hem tills vanskog, sov en timma, duachade och gjorde mig i ordning. gick bort till norrmannen och senare ner till Wedin.. lite ölhäng med killarna.. sen vidare till Långserud och plockade upp Ulle:) 
kan även lägga till att de var världens snökaos igår! och Lilla Wedin hade typ sommardäck på! men jag var king och klarade de ganska okey;) höll mig på vägen iaf=) haha
aja, vidare till Tösse till Pappa Wedin, sen HC! gaaanska dött, men efter ett tag droppa de in ganska mycket.
inget jag kommer utsätta mig för igen!: Nykter kväll på HC!!! haha
snabbraggen Till Säffle med Nörsken o Lindahl, tillbaka till Åmål, raggen där och körde hem folk till höger o vänster.. Tillbaka till Säffle, raaaaagggen upp och ner upp och ner..!....-.-
vid klockan 5 var dom nöjda och ville hem på EFTERFEST! så de blev långserud, sen svanskog..
var i svanskog vid 6 tror ja....inte okey, jag skippade efterfesten och gick hemåt!:) haha 
kom hem samtidigt som min kära far som kom från jobbet;) haha 

aaah och nu har jag precis vaknat till liv! 
i morgon är de studiedag! jääävligt tur:) hahah
så nu ska jag sova lite till, sen dra med mig Sofus ut på promenad:)

ha en bra kväll!
Puss&Kram





I never was smart with love.
I let the bad ones in and the good ones go.
But I'm gonna love you like I've never been hurt before.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0