ett par dagar som gått

i onsdags jobbade jag under dagen, sen på kvällen åkte jag till Andreas och klippte honom!:)
Sen hem snabbt, gjorde migt i ordning, åkte upp till Linda och firade henne som fyllde 20:)
sen blev det Donken, och sist harrys, ganska lugn kväll. gick hem innan det stängde eftersom jag skulle börja jobba klockan nio på torsdag:) 
jobbade hela torsdagen, sen hem och soov en sväng. gick ner och satte mig på Afrodites där Makkan , Putte och Json höll till:) Lillen och Lima kikade även förbi, så Lite Cider och bra sällskap fick avsluta torsdagen:)
Oooooch igår bjöd vi mamma och pappa på middag under dagen, sen tog vi en tur till Karlstad:)
Köpte ny matta och lampa till sovrummet:) och lite småplock:)

Och idag sov vi länge, sen slängde jag ihop lite äggröra, varmakoppen och smörgåsar och åkte till min fattig Vän sofie, och såg till att hon inte skulle svällta hela dagen iaf;)hahah
sen vidare till Svanskog och hälsade på syster, och pussade lite på min Prins:)
sen käk hos mamma, målade även en spegel oså:)

OCH nu ska jaag dö i soffan med min favorit hela kvällen!:)
Ivägen en sväng sen till åmål i natt och hämta hem moster;)

he en fin kväll.
Puss Em










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0