Småland

hemma från en helg i småland:)
haft det jätte bra och jätte mysigt:)

fredags tog vi en sväng på bryggorna i smögen med familjen, sen drog vi neråt i landet. var framme vid 7 någongång kollade in hotellet och fräschade till oss lite, åkte in till Värnamo och käkade kinamat och hade det mysigt:) sen hem till Sandra och stefan för lite mys med deras vänner sen traskade vi ganska tidigt tillhotellet igen:)

i går hoppade vi upp tidigt och packade in oss i bilen och drog till halmsta, besökte tylösand och sen shoppade vi runt lite:9 fick med en del nytt hem!:)
På kvällen blev det dricka ( för dem!;) inte mig:P) och de kom lite folk, blev grillning oså:)mycket trevligt:)

Och idag klippte jag sandra sen drog vi oss upp till Värmland igen, åkte innom mamma och sa hej
och nu är vi äntligen i Säffle, hemma hos oss! Underbart:)
är helt slut ögonen står i kors, jobbigt att flänga halva sverige runt;)

Nu ska jag mysa ner mig i min nya leopar OnePiece och mysa med mitt hjärta;-)


Sööötaste Musse! så goosig:)


sötisar:)




tylösand






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0