Smögen!

igår var det middag och mys ute på näset hos svärmor, fick äntligen se lilla noah:)
oh gud spå lite och söt han var, man blir så beebissjuk!:D
sen tog jag med mig Noelia och Nina ut till duse och mös vid vattnet och käkade glass och bara hade de bra!
Har saknat dem!!

Sen helt spontant när klockan var halv 9e bestämde jag och älsklingen att vi skulle åka ner till smögen och övernatta hos mamma och pappa i stugan!:) så nu sitter vi här nere.
har varit ute hela dagen på bryggan och shoppat runt:)
Nu ska jag ta med mig killarna och dra över till kungshamn och kolla lite där:)
tänkte åka hem ikväll, men vi åker nog till morgonen, börjar inte jobba förrens klockan 12:)

Ha en bra dag!
Puss Ems


Söta Alvin:)


:)


Finaste Noelia:)


goosan:)




haha så ful






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0