solig lördag!

lööördag och fiint väder! idag är jag verkligen sugen på utgång!
MEN jag ska inte dricka...

i torsdags körde vi runt lite på lillebror, haha illa.. men jag tycker han är för liten för att vara full, och vad gör man inte för att hålla lite koll?;) jo man kööör! haha
vi stannade ute i svanskog och sov där, och i går käkade vi lite mat och så där, sen skulle vi åka ner till åmål och hälsa på Marcus syster som fått en liten Noah:)
Men när vi var inne och köpte present blev jag dålig, så fick åka in till balderkliniken ist och ligga där en stund!:/
Fick såna kramper i magen att jag fick ingen luft så spydde och ja usch inte kul! och mitt uppiallt fick jag en ångestattack! så den dagen slutade ju inte riktigt som planerat! men fick mig lite gott på kliniken och sen kändes de mycket bättre, tog en fika med mamma och pappa.
sen åkte vi hem hyrde 2 filmer köpte med oss ost och kex o massa gott!
så vi hade en riktig myskväll, åkte en sväng ner till åmål och kikade sen hem o soov:)

Och idag har de inte hänt allt för mycket!
Fika på donken, ut på näset och hälsa på svärmor.
och nu sitter vi här, marcus grejjar tvättmaskinen som vi köpt!
Sen ska han dra iväg till grabbarna och dricka öl, och jag får se vart jag tar vägen:)

Ha en fin kväll på er!
Pyss Em


Fick med oss en alldeles för full pappa i torsdags!:P


mina hjärtan:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0