Tooorsdag!

o trött så att ögonen står i kooors på mig , haha
igår var en hemsk dag, typ! haha 
jobbade 9-6 sen hem och duschade en kalldusch efter 9 timmars stekhet värme i salongen!
Sen vid strax innan sju kom mickan så jag satte i löshår på henne! var klar vid runt 10, drog en sväng på stan.
Sen upp och hämtade min bil, fick med mig en alldeles för full pojkvän hem! 
han höll mig uppe halva natten med både de ena och de andra, B.la badkars mublering! hahah

trött som ett as åkte jag till jobbet i morse, och slutade vid halv 6, åkte hem och duschade
sen till svanskog och grillade hos syster. trevligt:)

OCH nu minna kära vänner har min alldeles bästa och fina pojkvän precis kliickat hem ett par hunterstövlar till mig:D
Så nu är jag lyckliiiiigast i världen, som jag har suktat efter dem! 
längtar tills dom dimper ner här:D:D

I morgon blir det upp igen och iväg på jobb!
Jobbar bara till 2, sen ska jag svart klippa liite, så jag klarar mig under helgens festande:)
Sen på kvällen blir det uuut! 
ser jag framemot!:)

Nu ska jag sova, kommer somna som en stock:)
Ha det bra
Puss en lycklig Ems :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0