veckan som gått

i tisdags hoppade vi upp och körde hem till värmland och jag hoppade av i åmål .
lyckades köra fel på vägen hem! så kom 5 min sent till jobbet, typiskt:P
hade en bra dag på jobbet , sen hem och träffade sofie och fikade med henne ett par timmar:)
onsdags var det jobb igen, färgade håret, blonda slingor är de nu mera;)
på kvällen åkte vi hem till mamma och pappa och mös med vin på verandan och bara hade det sköönt!
och idag har det varit jobbjobbjobb, inte en lugn stund:) efter jobbet kom makk och hämtade mig så drog vi ner till Smögen igen, så sitter här nere i stugan nu och kollar Tv och är allmänt sega! Hälsade på min fina Lätt längst vägen oxå!:) guuuud vad jag sakanr henne och alla andra! vill inte attt det ska vara slut...

I morgon ska vi mysa lite här sen senare ska vi åka ner till Småland till Sandra och spendera helgen däär!:)

Ha en fin kväll!
Puss



Vin på verandan


Älskling ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0