Grymt

haft en grym student med mina tjejer, massa skratt och mycket tårar! 
Kommer sakna ihjäl mig på er ♥ tack för tre underbara år mina ÄLSKLINGAR !

Nu rullar allt på som vanligt, ingen skolstress, ingen studentstress, allt är över. har nog inte riktigt fattat de än! 
denna veckan går jag hemma och är arbetslös, Underbart faktisk. 
men till veckan börjar verkligheten.. jobb.. 

Har precis lagt mig i sängen nu, vart chaufför åt ett gäng studenter hela kvällen /Natten.
i morgon ska jag fira med dem! Kolla balen sen After beachen med Line och gänget ! underbart.

ögonen står i kors och hanni ligger bredvid mig och pratar i sömnen, underbart väl;) haha

Godnatt på er!
puss Ems

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0