Midsommar

blev en lugn midsommar för mig och älskling:)
Låg o latade hela dagen, sen vid 7 gick vi bort till Matte och Line och käkade midsommar middag:)
Godmat, massa tjat, en och annan cider och fiilm!:) utmärkt midsommar:)

Och idag har vi verkligen inte gjort mycket, låg kvar i sängen till klockan 3 :)
sen en sväng ut och handlade, lagade good kycklinggryta, sen sängläge igen:P
Tog oss faktiskt en promenad, och nu har vi precis feetat i oss tacogratäng? hahahha orkar inte med detta matintaget alltså, inte konstigt man är stor som ett hus nu för tiden:P meen men vad gör det om 100 år?

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med min fina pojkvän och bara njuuuta !
Ha en bra kväll! 
Puss  Em






Jag älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0