I´m iiin Lööv

Gooosch vad trött ja äääär, Sov över hos Lättan coh Carro i natt så fick åka med 7 buss/tåget i morse mot åmål..
mindre kul! men mysigt att umgås med lättan en hela dag!:D
Var ju ute på Torp och med mig hem fick jajg en HTC desire HD..:D mycket trevligt.
fick även med mig lite smink hem oxå!:)
så vi hade en myysdag!

idag har de varit fult upp, men fick en liten lucka så färgade håret;) för ovantighetensskull;)
biiild kömmer..

Nu är jag i svanskog hos mamma, frågan är vart dom gömmer sig när jag väl är hemma och vill umgås?;) höhö
nej jag får ta min nya bebis och lägga mig framför TV och sova en stuund, orkar inte hålla ögonen öppna!

Puss Em










För mina kära vänner som kanske ser detta så kan ni skicka iväg ett Sms, då jag råkade ta bort allihopa;)
0705519487



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0