Solig måndag

Helloj!

Skolan nu, ska egentligen kolla upp ALLT jag ligger efter i! vilket är typ halva skolgången!
Men jag sitter här, har ångest över att de är 9e skoldagar kvar i skolan. 9e DAGAR! ta livet av mig.
Om exakt EN månad springer vi ut! om Exakt 14 dagar så är vi på väg ner till Napa!
Den här tiden, den sista terminen har varit den värsta tiden i mitt liv.. samtidigt som den har varit den bästa.
Men om vi ska hålla oss till skolan så är det verkligen de värsta jag varit med om.
har ständig ångest över att jag faktiskt ska gå ur skolan, de är nu man kommer på vilken jävla trygghet skolan är. Nu måste jag hitta jobb, jag måste hitta jobb för att överleva. nej fyfan jag är inte redo för detta!  
Usch vill inte ens tänka på det!

menmen, så är det!
Väldigt skönt att träffa tjejerna igen, speciellt min Lätt:) saaaknat henne!
Beställde precis besiktningstid också, så klockan 06:00 ska jag stå utanför besiktnings portarna i Åmål.
underbart väl? japp!



Och mitt uppe i allt så blir de en bild på Våran goda Pizza vilagade igår;)

Puss Em



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0