Idol final!

lussebaket igår hos lisa var mycket lyckat eller va säger ni tjejer?:) hah.x) var tillbaka till uddevalla efter 10, malin åkte med mig och sov hos mig och linus. så när vi kom hem så låg de en pizza och en kebab rulle till oss och väntade.:P så de blev lite mat mys sen sova. (: tack för en jätte bra dag tjejer. ni gör min dag!<3



dagen idag började med lucia tåg, och jag säger bara halmbock lisa!=) hahah..xD
nog pratat om dä..xD vi slutade iaf runt 11 idag och de var skönt. åkte hem och stor städade faktis.:D sen åkte vi hemmåt först åkte vi hem till säffle en sväng och kollade till katterna. sakner dom..:(
väl hemma hos mammi i svanskog, drog hon med oss på lucia i svanskog..xD heh mycket lyckat tåg dä mä måste jag säga..xD eller inte alls. men dom försökte iaf..:) huvudsaken.:P
kvällen avslutades uppe hos syrran med tacos och idol.:D ville att alice skulle vinna. har inte kollat på idol en gång typ så var inte så insatt så spela ju inte allt för stor roll för mig, men jag kände att hon var roliigt och bra. men då vann ju såklart den andre..men han va riktigt bra han med, nu ska jag lägga mig och mysa med min pojke:)

god natt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0