Blondiering.

God dagens.
Dagen började med frisör teknik, fick eget arbeta att grejja med så det har jag masa lite med. men jag skulle egentligen lagt ner mig mer! men får ta det efter skolan tänkte jag. Just nu sitter jag i torkhuven, har nyss pöntat mig igenom slingor. gud va jag är fjantig när de gällr att dra slingor, fy fan va onte de gör! men jag klarade de;) är lite elak mot håret nu eftersom jag gjorde slingor igår med men jag vill inte gå omkring orange! det värsta är väll att jag faktist kommer vara ännu mer orange efter idag, haha men men.
i eftermiddag ska jag plugga, plugga huvudet av mig. I natt började jag ett nytt liv. haha ni har hört de ett par gånger nu va? jag ska faktist göra allt för att göra det, bara skiiita i allt! jag ska försöka mer än nåågonsin denna gången.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0