Du är en nolla och jag din idol.

Gud va jag aldrig kan sova om nätterna, börjar bli grovt irriterad på detta! känner mig helt sleten och trött i kroppen men ögonen och hjärnan vill inte! har kollat nu på 2 snart 3 filmer, börjar bli less påt!
jag ä trött på att sova ensam oxå! hehe, jäkligt synd om mig hela tiden.
jag får nog ta och göra något åt det här! haha.:D
i morgon ä det måndag, funderar på att dra ner till Uddevalla igen då. skulle faktist vara skönt. men får se hur fint vädret är och hur jag känner mig. tror faktist jag börjer bli sjuk! haha. så kankse blir att sjukanmäla sig denna veckan och umgås me alla nördar som har påsklov nu! vore inga fel. men har en miljonn grejjer efter mig i skolan och allt går faktist åt helvete så borde faktist vara duktig nu dom sista månaderna! ska iaf försöka.! usch känner mig värdelös och vill bo hemma hos min mamma och vara med alla här hemma.! börjar bli trött på skolan och sitta 13 mil hem ifrån jämt. hoppa av kanske? skulle ångra mig som fan så neej tack.:D nej nu ska ajg kika vidare på dirty dancing..
Puss

Bara så du vet kommer jag alltid stirra längst!

Kommentarer
Postat av: lätt

skojjar du eller? jag kollade också på dirty dancing igår:D haha och nej du ska vberkligen inte hoppa av baby! :D<3

2009-04-13 @ 10:52:20
URL: http://rebeccalatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0