Fredag 20:41

Dagen började med att jag vaknade upp med min gosis..(: <3 sen blev det springa till skolan, där gjorde vi nationella i engelska. gick nog sug som vanligt. haha engelska är inte riktigt min grej.. Hm? frågan är vad som är min grej? för är inte bra på nått i skolan.. haha. aja.
efter nationella hade vi frisör prov, och jag blev faktist nöjd..(: klippte lika längder, och ökade längder sen fönade till det. hoppas Annika tycker de var liiite bra iaf^^, hyffsat kanske ;) haha
efter det så blekte E,& Lätt mitt hår igen..^^ kommer inom snar framtid vara flintis. men jag känner mig helt GUL i hela håret, igår kände jag mig ändå ganska blond men idag hatar jag de rent ut sagt..! typiskt.
menmen, ikväll blir det lugnt. få ju inte dricka denna helgen pga tabletterna, så jag får dö hemma i svanskog. men i morron drar jag in til town säffle til min mikaela, får förhoppningsvis träffa Nina en sväng med. saknar henne sjukt mycket:/<3

Nu ska jag feta i godia, Puss på er.

problemen tar över, jag ger upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0