fuck it

jaa! hoppas jag får bo med lättan denna veckan..(: haha
som ni märker sitter jag här igen, klockan  är 03:48 och jag har inte somnat än! usch och jag ska upp om en halvtimma! förstå vad jag kommer vara gött sleten idag i skolan. :S börjer ju bra med en timmas pass med spinningoxå, lagomroligt liksom.. hehe kommer somna! förstårt inte att det ska vara så himla svårt att somna, idag vaknade jag ändå tidigt och söv inte bort halva dagen och jag har inte sovit middag( som jag alltid måste varje dag) haha jag borde vara trött, men neee da. hahaha
ä ju ingen idé att försöka somna nu hellerför då kommer det vara ett helvete att komma upp sen. och eftersom vi börjar me idrott ä de ingen idé att sminka sig och plattahåret ordentligt heller, haha. ni ser, mitt liv alltså! haha
gud va de märks att jag ä över trött egentligen. haha efter varje mening typ:P
nu ska jag ta en kall burk cola och lägge mig och bara kika vidare i taket;)

Ha en bra dag, hoppas det blir soligt!:D
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0