God natt

Nu blir det duschen och sen krypa ner under mitt duntäcke och somna till Van veeteren. så är det iaf tänkt, men eftersom jag har lite problem me att sova på nätterna kommer nog inte denna natt vara ett undantag! :/ men ska försöka.
har ju faktist lovat farbror doktorn att ta det lugnt och inte vara ute på datorn för mycket och inte hålla på m mobilen och att jag ska sova och äta ordentligt och rätt.
ska nog faktist lyssna lite på dem eftersom det är därför jag fått infektion i kroppen nu för att jag är för stressad och inte sover, tappar hur mycket hår som hellst och äallmänt äcklig! nej usch nu börjar de gå för långt, så nu ska jag resa på mig och mitt huvud och skita i all skit som ä runt mig hela tiden. och bara vara själv och ta vara på mig själv! Jag har helt enkelt inte orken längre att kämpa för nått som ändå inte kommer vara som jag vill, det finns ingen ork kvar i mig.
Jag vill men kan inte, inte själv. Förlåt.<3

sov gott.(: puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0