Måndag

vart ganska så tråk väder idag, blev på trött och depp humör med en gång.:P
vet inte vad det var med min mamma och pappa i morse, haha bägge rusar in och skriker god morgon och om jag skulle ha frukost och skit! usch så vaknade inte på rätt sida idag. haha
sen efter en stund kom moster och hämta mig så åkte jag ner till dom och kolla deras en dag gammla lammisar.:) guud jag älsker verkligen får, och lamm är bara för goa. såå söta var dom hehe. fast jag var liv rädd. haha
efter det drog jag upp till syster så satt vi och tjata ett par timmar om allt möjligt, som vi brukar..:D sen drog vi iväg på en rid tur, blev ju gött väder nu på kvällinga..:D så de var underbart, kommer ha träningsverk som tusan i morgon. inte det lättaste att flytta omkring på fet Astrix..^^ haha
Nu kanske Linus skulle komma eller vad han maser om, jag ä trött och orkar inte egentligen men haha. fet pizza blir det oxå..:) sen ska jag packa och duscha och usch va stressad jag blev nu.
I morgon kl 5 åker jag ner till ua..(: ska bli gott, hoppas på oväntat sällskap under veckan kanske? kan ju alltid hoppas.;)

Puss

Kommentarer
Postat av: lätt

eller inte om du vill bo med mig? ;) carro ska pendla hela veckan ;) haha

2009-04-14 @ 01:27:39
URL: http://rebeccalatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0