säffle

Torsdag: syrran väckte mig tisigt och vi åkte till T-fors och shoppade, blev dock inget för mig..:S sen hem igen gjorde mig i ordning och åkte me Lars in till säffle, hoppa av hos lajnusen och umgicks med honom ett par timmar, sen vidare till mikaelas mamma. satt där och små drack och fick besök av en alkis gubbe, vilken jävla idiot måste jag säga fy fan! sen senare blev det ut på stan och åka. kom hem vid 3 typ då bleev det sängen, var gött sleten ^^

Fredag: hoppade upp tidigt, gick till donken och fick oss lite frukost, hah. sen ner på stan och satte oss i det härliga vädret, inte för varmt inte för kallt. bra bakis väder:) haha tror fan vi satt där i två timmar eller något..(a) sen gick vi hem och sov lite och sen blev de mat igen.;) senare drog Mikaela och lars till v-bro jag stannade kvar i stan och var lite me anna panna och sötis Leon. Anna va sugen på stan så gick väl ca 20 tusen gggr upp och ner me barnvagnen, lite smått pinsamt!! sen var jag en snabbis med lajnusen sen blev det hem och sova.

Lördag: nyss kommit hem från säffle, sitter och kastar i mig lite mat nu. sen blie det duschen och göra sig i ordning snabbt för att sedan dra till k-stad(:

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0