Sjukan

lika ont i denna förbannade hals idag igen..:/ så blev hem tidigt idag, var i åmål vid 1 sen in till sjukan och tog prover. hade så klart fått streptokocker och nån annan skit infektion, så nu blir det medicin 10 dagar framåt, tråååk.

Linus kom ju en sväng och hälsade på mig igår, så nu hoppas jag att jag smittat honom..:) nejdå, får hoppas att han klarar sig.^^, så eftermiddagen spenderades med honom. under förmiddagen så hann jag och lätt( som oxå va lite krasslig) med att gå hem till mig, lätt tvättade lite av sina kläder och så laga vi lite mat och låg ute på trä"terassen" och solade lite, mys..:D

Blir en lugn helg för Emelie:/ kanske bra de? på tiden kanske..(:
Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja så kan du kanske få tänka igenom lite saker

2009-04-17 @ 19:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0