skolan

nu är det måndag, denna veckan ska bli super har jag bestämt mig för! hehe. allt känns perfekt och jag är på gott humör.
sitter i skolan och har svenska eget arbete så det händer inte värst mycket mer än att jag kollar runt på muppsaker. var ju utan dator HELA dagen och så glömde jag min mobil i skolan i fredags så ni kan tänke er vilken panik emelie haft denna helg.;) haha men de har faktist gått överförväntingarna:P haha,
fredagen spenderades hemma med familjen, mys och god mat framför tven.
lördagen åkte jag till säffle, träffade Nina. tog en fika på donken och gick runtoch masa. sen kom Mikaela ner och hände lite med oss;) hah, senare gick Nina hem och jag och mikaela träffade på therese och Malin, och tog en pizza . mycket mysigt. så lördagen var lugn och mysig..:) 
igår mådde jag ikke bra låg inne i soffan hela dagen och på kvällen städade jag bilen..(Y) haha

Ha en bra dag
Slutar kl 12 idag så drar nog till säffle idag..:D 

 
Mamma ska köpa mobil till mig idag^^, inte en värsting, men duger åt mig..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0