smoking cigarettes

Vädret idag ä underbart! sitter ute på trappan nu och solar lite, nyss hoppat upp ur sängen. är ap trött! inte sovit en blund i natt.:S sen när kl var kvart i 7 åkte jag med Sandra upp till hennes små hästkrakar. hah, kände mig gött snäll som erbjöd mig att hjälpa till. är ju faktist första dagen på mitt påsklov och jag gick upp kl 6 typ, fast jag sov ju inte nått så det var inte direkt svårt att hoppa upp. haha, fast det kändes i kroppen att jag inte sovit, helt slööö.
snart blir det säffle, tandläkaren..:S usch tycker man är där hela jävla tiden, och varje gång säger dom samma skiten. tröött på dem. sen ska jag ta och träffa Lajnusen en sväng med, se hur det står till med han idag.

nu blir det en dusch sen säffle, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0