gå och dö eller något..

Jag vill inte ha den jävla känslan som jag har när jag ser något med dig eller tänker på dig. du är nog den enda människan som jag verkligen hatat så här riktigt mycket. du är nog den enda jag kan säga att jag HATAR. sjukt irriterad blir jag bara, vet inte vrf? för du har inget me mitt liv att göra, du var ju bara en lek ingen som betydde något. varför ska jag lägga ner energi på dig. haha förstär mig inte på mig själv ibland.. håll dig bara borta från mig och det jag har med honom. det är ändå inget du någonsin kommer kunna förstöra eller få tillbaka. för det var inte ens något.
Försvinn försvinn försvinn. den enda du förstör för är mig, inte oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0