When it was good.

Igår hade jag en riktigt ensam och tråkig fredag.:P usch jag klarar inte av att sitta hemma i svanskog, blir deprimerad i denna håla. fast igår var det ju faktist lite ös här för engångskull, och då kunde jag ju inte umgås me alla smäck bara för att jag är sjuk. det ska ju alltid vara något.haha
så jag satt hemma själv, familjen var och åt middag hos moster. kollade igenom alla bilder jag har på denna burken här hemmsa hos mammi,hehe hittade massa kul och massa fina sötis bilder. jag kan bara säga att jag saknar mitt gamla liv SJUKT mycket. Om jag kunde göra allt ogjort hade jag aldrig i hela mitt jävla liv tvekat. hur äcklig och dum i huvudet får man bli? neeej uch!!! hatar mig själv för det faktis. men i bland gör man sina misstag, och jag har ingen än mig själv att skylla. mitt fel att det aldrig kommer bli så där som jag vill det ska bli. Men det är bara att kämpa på och göra så bra av situationen som möjligt. helt enkelt.
Lättan ringde nyss oxå..(: den ungen skulle ju så klart till Åmål, precis som ALLA andra. när det väl ä nått och alla ska ut då ska man ligge här och tråke ihjäl, jag vill inte! Så hoppas alla får en rolig kväll i åmål:D haha
Puss


You used to call me
Just to say I love you baby
You would always treat me like a lady
Everyone was jealous of the way
We kept keeping on feelings were so strong


Always knew that I would occupy your mind
You could always find a little more time
To show me I was number one
Sititing there on my throne
Lately where's the feeling gone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0