är oerhört lycklig!

kan inte somna, längtar så till i morgon!
kan inte riktigt förstå, det vi har pratat på 1 miljon ggr är nu snart sant!
är så fuckin jävla lycklig såå fiins inte ord. älskar linus messt av allt och det här är det bästa som kunnat hända mig.
jag behöver honom, kan inte vara utan honom.är bara lycklig med honom!
är så ledsen över allt vi gjort varandra. men det var misstag vi båda gjorde. och vi hittade tillbaka till varann.
det ska vara vi, föralltid! han får mig att känna mig speciell och bra! finns ingen så bra som han!
är så himla glad över att få göra allt och leva med honom!

jag verkligen älskar honom.
saknar honom så fort jag lämnar honom!
äkta kärlek!


Jag ÄLSKAR dig Linus <3

Kommentarer
Postat av: emelie

jäääävlar va söt du är emelie

glad för er <3

2009-08-28 @ 18:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0