flick mys..

jajemän nu sitter jag hemma i uddevalla har precis hoppat ur duschen!
verkligen skönt att komma hit och slippa säffle, vilken jävla skit stad! hehe..;P

ah iaf igår jobbade jag ju till 24, då kom älskling och hämtade mig sen blev det hem och mysa framför tven med en pizza.:D gotti. i morse vaknade vi väl runt 12 någongång åkte till svärmor och fick oss frukost;) sen har vi väl mest masa om kring.
åkte och hämtade malin vid 17 så drog vi till svanskog. packade iordning allt sen körde bäjjbie oss till tåget.
duktiga malin var det som kollade upp tåg och grejjer så jag bara satte mig på de tåget hon sa. när vi åker där så känner jag bar nej.. den här vägen känner inte jag igen. haha
och nej de var inte det vanliga tåget.. HAHA så vi kom till trollhättan. men bussen till uddevalla dröjde bara drygt en halvtimme så de gjorde ju inte så mycket;) men roligt var de. ahah
ah;P förövrigt hade vi med oss 400 kg packning med.:( ingen riolig resa alls.:(
men nu sitter vi iaf här nu. Carro, lätt och ev har varit uppe och myst ett par timmar med oss.:) trevligt..;D

nu blir svimma i kudden, är ganska trött.

saknar älsklingen redan faktisk.
Han är den bästa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0