Hvfr2 JohnBauer

jaa nu var första skoldagen avklarad!
och det var en helvetes dag ska jag säga er. fy fan så vi har gått, har hur ont i kroppen som hellst nu.
var ettornas guider! runt hela uddevalla framochtillbaka.. om jag visste de hade jag aldrig gått idag haha.
men de är ju bra med lite mottion;)

sen när vi slutade så åkte vi direkt uppp till lägenheten och la oss och  söv till halv 6. ahha så i natt så lär jag aldrig somna. och de kanske är bra.
för i natt när lätt sov här oxå så väckte hon mig vid 3, då var det någon jävla idiot som spelade piano!
eller så var det spökena, vem spelar piano som en idiot kl 3 på natten i hyreshus? nja lite konstigt faktist
men om de låter i natt så går jag seriöst ut och leter upp lägenheten och hopper i sönder pianot! hahah.

nu ska malin äta mat, själv mår man dåligt som vanligt..:( så ingen mat för mig..:/

puss
längtar efter dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0