klipp, klipp

idag har jag klippt folk åt både höger och vänster..xD
nej då, men pappa, gabriell och sofie. så har tjänat ihop 200 kr nu.
så nu ligger min skuld på endast 9.700 kr.. hahaha..FY FAN!!!! skjut mig. kan ju bara säga hej då lönen hej då femtioelva studiebidrag! skiit!
nu sk ajag iaf åka upp till syrran och hälsa pådär, orkar dock inte måla..;D är för trött för det.
sen kommer nog bäjjbir till mig i kväll :) ska vara barnvakt i morgon kl 7!!! får väl se hur de går:P en sovande linus och en springande emelie. det tror jag;)

Jag älskar dig av hela mitt hjärta! Finns ingen som dig älskling!
du är bäst, det kommer alltid vara du och jag, igenom allt!


nu sen &föralltid.
Emelie & Linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0