Min mamma

va är det med att jag alltid ska gå runt och vara trött för?!
hela dagarna är jag trött, jämt jämt. och det enda jag gör är att sitta här eller sova. förutom idag då..xD
vill ha något upppiggande. det är jobbigt att vara sliten jämt!

måste börja träna tror ja!
har sagt de att jag ska gå ner 8- 10 kg innan november, annars ska jag bjuda älskl på vad han vill i en månad..xD
så nu måste jag ligga i, tror seriöst jag skulle må mycket bättre av de oxå! usch fet padda enbart nu.:/
gick faktist runt med syrrans abtronic ( sån skit man har på magen dom visar att man kan köpa på reklamer;)) idag och skrek, helvete vad onte de gjorde. värsta stätarna;P men hon sa att de funka och hon fick träningsverk, så vi får väl se i morgon om jag kan komma ur sängen..;D

i natt blir det att sova bredvid mamma.;P pappa jobbar natt och jag har ingen säng. vill inte sova själv ute i friggebon.:P hahah ingen baby kom de heller:P får klara mig ändå. försöka iaf, men jag saknar honom faktist ganska mycket.

god natt sötnos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0