No matter what you say..

sov inge bra alls inatt, inge kul att sova själv utan sötnos.
plusatt min käre bror som var någonannanstans än hemma ringde halv 3 och mamma var tvungen att åka och hämta honom. det störde min sömn efter som jag sov bredvid min mamma:P haha
så efter de blev de svårt att sova, låg och stirra tak en evighet kändes de som.:S HAHA menmen
nu är jga iaf pigg och på strålande humör,funderar på vad ajg ska göra idag..  älskling ska till karlstad och köpa soffa, och till västerås och köpa bil.. haha. men jag är inte så sugen faktist att åka sverigerunt i en bil idag.. nopp.
men vi får helt enkelt se. hoppas annars att älskling kommer till mig efter alla köp och sover här!

nu blir de noog deg i soffan, har inge bättre för mig.
funderar oxå på att åka upp och rida, men får nog fundera ett tag till på de:P

Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0