sista lediga dagen.

japp sista lediga dagen så hoppade jag faktist upp runt 9, sminkade och gjorde mig i ordning.:)
sen följde jag malin till sin första skoldag;) haha. kollade runt och träffade Annika.:D känns verkligen skönt att vi börjar i morgon!:D iaf så gick jag hem sen och tänkte vara duktig och städa och diska innan malin kom hem igen, men emelie somnade och vaknade när malin kom hem sen igen;)haha typiskt mig.;P
sen så blev det väl mest deg, ingen städning eller något;P sen så tog vi med Lättt och åkte upp till ICA och handlade lite gott.:)

så nu står malin och lagar potatisgratäng och grillad kyckling:) hehe jag & lätt nördar varsinn dator.;)

sängen tidigt idag, upp tidigt! lääängtar!
älskar min linus<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0