torsdag kväll.

i går på förmiddagen eftermiddagen lekte jag med mallan.:)
gick till um som förövrigt var stängt! handlade och lagade mat.:) mys sen blev de mes prat och inge annat nyttigt hände.:)
sen hem till babe, vi la oss i sänegn och kramades ett par timmar..:) och hade de allmänt mys, sen vid 7 åkte jag till kusin och klippte hennes kompis + hennes två barn..:D sen runt 9 så kom älskling och hämtade mig igen. då var marcus med, vi hämtade sandra sen åkte vi ut på stan och tog ett par vändor och drack öl.:) inga fel...;D
sen åkte vi väl hem runt 12, kikade lite tv sen blev det sängen.:D
vaknade i morse runt halv 1 åkte till banken sen till mona la oss där och dega. sen vid halv 3 kom mamma, pappa anton och louise och hämtade mig och då åkte vi till kstad.:)
fick mig de jag skulle och lite till.:)
ett par legging, en t-shirt och en svart adidas tröja/jacka (eller hur en ska förklara;) iaf en sån dom flesta har.:P) med vita ränder. sen massa små plock på IKEA och hylla och sånt.:)

nu hoppas olivia omkring bakom mig och lysssnar på bamse remix..xD
så får väl försöka lägga dem nu, klockan börjar bli mycket.

puss på det!
Du är den enda, saknar dig redan! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0