Aningen trött

fy f*n vad jag är trött:(
somnade Aldrig i natt. älsklingen åkte ju vid typ ca 3, så jag la mig och kollade massa dålig webtv
och försökte sova, men de var omöjligt! inte trött för fem öre och rädd:( haha
det spöregnade och blåste och jag tyckte de var spöken överallt;)haha så runt 7 tiden så slocknade emelies ögon.:( och när klockan var 07:45 var det dags att hoppa upp:(
och ja är riktigt stolt över mig själv att ajg slängde mig i väg till skolan ist för att ligga kvar:P
men de var nog mest tack vare maggies pappa som körde oss till skolan, hade nog inte orkat gå i regnet..
haha men nu sitter jag här, ögonen står i kors, och vi har matte!
jag kan inte tänka nu?! de enda jag tänker på är att inte somna!
efter lunch får jag nog gå hem och lägga mig och sova. jag kommer aldrig orka det här..
Eller så kanske jag ska försöka vara kvar och sen springa hem och lägga mig för kvällen!?


Det märks om jag orkar hålla ögonen öppna;P
ha en great dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0