egen hårvård

usch va segt de var att gå upp i morse, gick ju och la mig runt 4i natt. men de var de värt, fick de mesta inskickat och ångesten är inte lika stor.! nu är det bara ett prov kvar och de är i morgon! skolan idag har vi haft egen hår vård:) så blev lite nu färg i! röd brun med ganska mycket röd nyans. gillar de tror jag.:)gott de är men sånna här dagar. bara strosa omkring och göra vad man vill och i vilket tempo man vill, det gillas! efter skolan tog jag och lätt oss förbi snöstormen och kom hem:P blev lite flingor hos mallan sen gick jag över till Pelle plutt som var hos mig och älskling! vi somnade i soffan och vaknade för en stund sen. så nu sitter vi och gråter en skvätt till "biggest loser" pelle tror han är min fågeloch har lagt sig i en boll på axeln. nu blir det STÄDA sen plugga.:) i morgon kommer alla söta tjejer till mig. :D Puss CP blogg som är helt fucked up! gårinte lägga upp bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0