Galet.

hmm, ligger kvar i sängen.
orkade inte med skolan idag så ringde och sjukanmälde mig.!
var ju ändå bara luciatåg idag! gör ju inget att missa de.. eller jo kanske:(
IT-killarna skulle stå för de.:) haha de hade ju vart roligt att se de men, nu blev det inte så
Pelle springer runt som ett jävla offer. och han har rivit upp både händerna och huvudet på stackars mig.:P
men han är så söt.:)
usch jag tycker inte det känns som Fredag.:(
ska ju åka hem helt själv till mamma.:( älskling stannar här nere i Ua hos Pelle.
hoppas han kommer i morgon igen annars får jag en seg helg.
visserligen så ska jag ju jobba mesta delen, men ändå;)

men ikväll blir det lungt hemma hos mamma & pappa, och jag ska
försöka åka upp till syster som jag saknar ihjäl mig på.:(

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0