Kisse katt

Har inte blivit så mycket med de där att stoor städa..:/ började men slutade ganska snabbt.
kom annat i vägen;) hehe
men jag tog tag i tvätten.=) så nu är ALLT ny tvättat.:) gott!
En tabbe jag gjorde var att när jag skulle springa över till Lätt, började jag leta efter mina nycklar. men hittade dem inte. så jag vände upp och ner på tvättkorgen, där alla kläder låg kvar. och kasta allt i sängen och där låg ju tvättmedlet, de vita pulvret. så nu ligger ALLT i sängen.:( typiskt mig.:(
så jag skrek lite sen sprang jag över till Lätt, och där blev jag på bra humör igen!:)
dom hade nämligen fått sig en Katt!:)
jätte söt!:) en STOR Thilda.:P nu är jag avundsjuk. men snart kommer Pelle till oss:) inte långt kvar nu.:)

nu ska jag gå och mysa ner mig bredvid Linus och kolla tven resten av kvällen.:)
Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0