Mys Lördag!

Hade de jätte Kul och bra igår(:
Började med att jag sprang över Till Lätt och Cayo när dom kom hem Från Ullared.
Så vi gjorde oss i ordning, sen åkte vi hissen upp Till Felix! 
Där blev det lite sanning eller konsekvens ! haha Roligt, Lätt fick bla  sniffa diskmedel, och jag 
shotta nån jävla STARK thai sås! inte kul och de gick inte bra heller;) 
Sen drog jag och Carro vidare till Andra huset till Kicki.massa trevligt folk. så var där
ett par timmar och hade skoj! Sen vid två kom älskling,han hade vart på fest på andra sidan stan med Alex & Magda.
Så Alex såg till så att en alldeles för Full Emelie & En likadan Linus kom i säng!:) Tack;)
Så kvällen får tummen upp! 
Och i morse så vaknade jag faktiskt och mådde bra!;) inte bakis, men väldigt slö.
Så har legat i soffan hela dagen, hjälpte magda att tvätta en lite stund faktiskt;) 
Och nu på kvällen gjorde jag och älskling egen pizza, och det slutade med att han åkte iväg Till Mcd nu och köpte mat.:( haha den smakade inte gott. Eftersom jag är riktigt dålig på mat så köpte jag ju sånt där "pizza kit" och den degen rekommenderar jag inte! Fy fan...
ahah ahja, så kan de gå.
nu ska vi kollapå film och mysa med godis.(:

Ha en bra lördag!
Jag älskar Linus, av hela mitt hjärta ♥

Bilder från igår(:

Carro:)


Sötnosar!(:


gos.


Love you<3


Pojkar


Carro & Jag.(:

:
:P


Nån, Lätt & Kicki.:)



Och får väl lägga upp en bild på vår Pizza oxå, den SÅG ju iaf god ut.(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0