Svenska/ Frisör.

usch vilken dag!
Vart super trött. förut när jag gick på Toaletten i skolan märkte jag att jag sätt byxorna 
bak och fram, då är man för trött! haha tur att ingen såg de..:P
efter skolan blev det stan en snabb sväng sen hem till soffan, somnade till och vaknade ett par timmar senare av att lätt flög in. då skulle jag med ut och gå med katten, så vi fick på den rosa selen och gick ut. 
och självklart smiter den och ja herre gud. haha. men vi fick in henne igen..:P haha
Sen följde hon med upp till mig och malin och då så klart kissar hon ner MIN säng.:(
katter alltså. 
och nu är jag& Mallan bäbisvakt medans Carro & lätt gör annat.:P 
ska ta tag i svenska och Frisören nu tänkte ja,läsa lite iaf.:)
i morgon är det tråk dag i skolan. men efter skolan så väntar rolig heter.:)
Ska hämta Bäbis pelle.:) Wiiie



natti ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0