tröööött!

fy fan va trött jag är, jag orkar inte vara vaken längre, tänkte somna nu och börja städa sen i natt:P
hahah har ni tänk på va bra det alltid går för mig närjag ska städa?
omjag bestämmer mig för att städa på måndag då städar jag lite varje dag;) haha
nej men nu måste jag ju faktiskt eftersom middagen är hemma hos oss i morgon!:D
och nu idag hade jag bokat tvätttid, jag trodde mellan 18-22, men NEJ såklart tog jag fel på tiden
så det var mellan 14-18::( så nu ligger det smutstvätt i hela hallen och vi hade inte ens tvätt tid!  typiskt mig.
aja

har iaf vart nere på stan hela eftermiddagen känns det som.
fixat dricka,handlat mat och käkat med flickera!:)

nu ska jag vila på min pojkväns bröst.
HAHA nej mes




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0