Novell..

sofie var så gullig så hon tilloch med sov över hos mig på lördag, så i morse så väckte hon ig vid 10! ahha, de var emelie inte allt för gla över, hehe. men gött att komma upp i tid också.(:
vi åkte hem till sofie en sväng och myste runt lite hemma hos henne, sen kom pappi och hämtade oss. då drog vi med min failj och grillade.(: mysiga var vi.:)
sen blev hann vi även med att följa med syrran hem, så klippte henne, tvillingarna och sofie.:P
sen drog sofie till sitt säffle och jag hann inte mer än hem innan moster ringde och ville bli klippt, så nu har jag precis klippt klart.. nu håller bror på och tjatar om att han vill bli det, men de får vi ta en annan dag känns det som. alldeles för trött nu. '

i morgon blir de upp ganska tidigt och åka till B-fors till lätt, vi ska ner till Ua en sväng.:P hon ska färga håret, och jag funderar på att gå och sola. haha sjukt, åker till Uddevalla för att sola, yes i know.

nu blir de beck.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0