plugg

skolan idag hade vi bara 3 timmar , sen fick vi sluta vid 12! gööött. så då drog jag ner till sportlife och solade en kvart. jag säger bara att jag hatar deras cp solarium! fan syns ingenting och solat två dagar, brukar ta som fan på mig annars. hmm inte glaaD!
iaf efter de drog ajg upp till Lätt, så följde hon medhem till mig. så vi kolla film och sov, haha vaknade upp me massa snö. ännu en grej som inte gjorde emelie glad.
sen pluggade vi(Lätt) matte. yttligare inge kul. så dagen har inte vart kul.. förutom lättan:D haha
värdelöst blogg inlägg. haha.

Trött, vill ha helg nu. fest me Sandra och min Favorit..:)<3

Kommentarer
Postat av: sandra

haha fullast vinner :D

2009-02-04 @ 20:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0