Torsdag.

frisör började vi med, och vi hade väll mer eller mindre teori hela lektionen. hade även ett frisör prov^^ som emelie fick IG på. inte bra..xD men de vara bara ett litet test, så de gjorde inte något. haha. kass!
efter lunchen hade vi det efterlängtade matte provet, som jag klararde galant. noot. jag måste fan ta tag i mig själv nu.  den här skiten ska inte få förstöra för mig i skolan! neepp. ändring.
efter skolan drog jag till lätt.:) kollade på film och käkade pizza.. haha göööttt. på måndag får lätt gym kort så då ska vi faktist börja ett nytt liv..:) lovar!
efter film och pizza så kom carro, och de tvättade, sen gjorde Carro nagelförlängning på mig..:) Tack flickor.

nu sitter jag här och kollar på sveriges värsta bilförare, fyy fan. hur har de fått körkort?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0