beautiful nightmare

idag mina kära var första dagen i skolan, mycket skönt att ha börjat..:D dagen gik ganska segt
och de märks att vi är inne på vårterminen. jag tycker alltid allt går segt då, har alltid tyckt.
så jag tror att de är bara att ladda för en seg vår. men mycket träning och nyttig mat.
vet inte om jag redan berättat att jag och min kära granne johanna ska fan lägga i med
hårdhandskarna nu när de gäller träningen, så hoppas jag att de blir.:D

förövrigt idag har jag och malin<3 vart och shoppat loss lite på torp ida..:) blev bla
en Wesc tröja för mig, och en lila stickad koftgrej och en halsduk..(: ganska nöjd^,
malin köpte sig en sötiis mössa och en tröja.:D så nu har vi lite nytt i vårgarderoben.:P
även om de vi köpte inte va så jäkla vårigt kanske..:P^, annars har de inte hänt mycket idag
vi var skiit trötta när vi kom tillbaka, fixade ihop en sallad. sen hoppa jag i duschen sen somnade vi typ
halv 10!!!! jag kände mig så stolt när jag la mig så tidigt. men de skulle jag inte blivit,
självklart så vaknade jag nu för en stund sen och trodde de va morgon,men nej kl va ju bara typ halv ett.
så nu är jag jätte pigg och kan inte somna, typiskt!!
tack för en jätte bra dag gumman.( hon ligge och snarkar bredvid mig nu..:D)

jaja, idag(?) är de iaf fredag, och de betyder 3 timmars buss resa hem till älsko
ska nog vara i svanskog faktiis..:) så massa mys m familjen, de gillar vi..:)

älskar dig linus  du är helt klart bäst!


puss!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0