Kemi

sitter nu i skolan och har kemi typ. har gjort massa olika labb grejjer. och jag fattar ingenting. hatar allt som har me no att göra. usch, varför ska man veta vad molekyler som inte ens kan synas vad dem heter och va dom gör. ne fy fan vilken skiit.:P men nu är det bara halvtimma kvar , så då har jag klarat av 3 timmar kemi..:) de sista 3 timmarna ska vi ha kemi fast med frisörläraren. alltså ska vi börja färga hår! och gå igenom det.

förutom att skolan suger, så är jag trööött. kl typ 4 i natt fick jag ett samtal som jag hellst skulle ha stått över..:( fick reda på massa saker som är riktigt jävla onödigt. menmen. vill verkligen inte ha det så här men du valde det.
de är ju uppenbart att mitt liv ska suga.


Ge mig ett liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0