Twilight

lätts place idag med..(: gick hem till mig först och hämtade lite mat och nya kläder..(:
och nu sitter vi här och har precis smocka i oss massa gos mat..:) tjock!
sova lite tidigare idag kanske? ja tack!
har fan vart tröttast idag i skolan.

på tal om skolan då så fick vi ju börja med slingor idag! kul. hoppas på att jag kna fixa mig en ny färg i håret snart, är såå himla trött på mitt hår. vill ha mitt långa hår tillbaka. ska låna pengar av mamma till hårförlängning snart. ska testa på de där med tejp. hoppas de funkar bra! för nu är jag trött på mitt utseende! vill bli annorlunda. så nu ska de blir förändring frampå.!

nu ska vi kika på twilight

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0