Vardagsrum.. bort!

idag hade jag riktig sov morgon och sov till kl 1 tror ja..:D inga fel.. sen började dagen, och idag hade min kära mor och far bestämmt att dem skulle ta ut allt gammalt i vardagsrummet och in med nytt. inte en dag för tidigt.;) så det blev till att plocka ner våran tv-bokhylla, och kasta ut lite delar av den iaf. mamma hade ju hur mycket som hellst i alla skåp i den . massa porslin. så det tog sin tid att få ner allt i källaren. fick även ihop en låda med glas och lite små saker till mig och älskling. snapps glas, vin glas och lite mer fin glas..:D vi ska nog även ta våran rötna soffa..:P hehe den får duga till en början faktiis..:P men vi får se hur de blir med de..
iallafalll mitt uppe i allt tyckte jag och mammi att de var trist att vara på samma ställe( Vardagsrummet) så vi hoppade ut i köket och började där med..:P så nu är det riktigt fint och städat där med. rensat bort all gammal skiit man inte använder. tar faktiis mycket längre tid än va man tror att städa.
 jag var iaf snäll och fixade i ordning kvällsmat till familjen nu på kvälls kvisten, varma mackor..=) riktigt gott.

lite bättre idag i halsen..:) är dock halv hörslad..xD mitt vänster öra har lagt av, mycket läskiigt..:S
hoppas inte de är så i morgon bara.

PUSS.

Linus strömberg<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0