Åmål

igår blev det mest mys med älskling, var till mona och lennarth och satt där och umgicks lite:P
sen börja vi dricka ganska tidigt..(: det var gött! länngtat hela veckan;)
sen vid 7 kom lennart och hämtade oss och körde oss till åmål, till johanna och dem.
linus sötnöt var redan dretfull då och över gullig! hahaah. så bestämde mig ganska snart för att inte bli för full utan fick hålla koll på mitt barn ist, som skötte sig väldigt bra! hahaha. som sagt övergullig som vanligt! hahah
vi åkte hem ganska tidigt ändå, var hemma runt 1. så det var en lyckad kväll förutom lite knabbel men sånt händer jämt..(:
idag ska vi ta det lugnt, jag känner mig inte så bra. ont i magen och halsen. sen vill vi mest bara mysa. så det blir ett par filmer en fet godispåse och krypa ner i sängen och bara må gott ikväll! ska bli gott.<3

nu ska jag lägga mig brevid min snarkande gris igen, mys..(:
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0