Farmor<3

nyss hemkommen från min fina farmor.
jag måste hälsa på henne mera! hatar mig själv att jag alltid säger jag ska komma så gör jag aldrig det. nästa gång jag sitter hem aoch inte har något att göra ska ajg gå dit och spela fia! som vi alltid gjorde förr.(: älskade att avra hos farmor.(: ändring på det helt enkelt!
fick se min lilla kusin samuel för första gången..(: en liten suris men söt var han...:P konstigt att ha en sån liten en på pappas sida. min lille bror var ju yngst innan och han är ju ändå 14 år.;) så nu kom en liten sladdkusin..:D men det gillar vi. det värsta är att man blir så bäbis sjuk..:( mycket tankar kommer upp och blir lite ledsen. det hade vart 1 år nu isf..;/

nu blir det packa, har fan inte gjort d eän! tidigt till morgonen åker vi till smögen..(: fast jag vill verkligen inte! så hoppas älskling kommer ner och hämtar mig innan någon dag. vill ju inte vara där hela helgen när bluesen och allt är.! haha nej fy faen.

du & jag för alltid.
det ska bara vara så<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0